måndag 17 december 2007

Rutten rumpa

Jag har sagt det förr; min man har många goda kvalitativa sidor. Dock finns det några mindre roliga. Och de sticker ut ordentligt.

Ett av mina största "problem" med honom är hans bakdel. Mja, inte det fysiologiska, utan mer det som kommer ut. Som inte luktar så gott.

Han har en tendens att fisa i tid och otid. Och jag tycker att det är SKITÄCKLIGT!

För det är alltid samma sak. Igår var vi och handlade julklappar. Står och tittar på nåt, då han plötsligt försvinner. Och lämnar kvar en odör som kan väcka döda till liv.

Och som ALLTID så kommer det någon. Som tror att det är JAG.

Igår stirrande en kärring på mig och gav mig det onda ögat. Först fattade jag inte vad det var, hade jag snott hennes tänkta julklapp? Sen andades jag in. Då ramlade poletten ned.

Jag gick bort till maken och fräste. För jag blir så förbannad.

Och så gör han det igen. Och drar. Kvar står jag. Och en gubbe. Först tror jag att det är han. Tills han inte står ut med stanken och drar därifrån.

Sen går vi in till vår ena inredningsbutik. För att slå in alla julklappar. Personalen jobbar på med kunderna. Sen blir det tomt bakom kassan. Och jag känner stanken. Och fram kommer en kund.

Så jag gör som jag brukar. Säger något högt. Varpå maken har mage och bli irro.

Alltså. Det här är inte kul. "Kan du ge fan i och fisa ditt äcklo, jag blir skitförbannad!!"

"Jag kan inte rå för det, det är magen."

"Eller hur, det är för fasen bara och knipa igen!" Sa jag.

Undrar om jag ska köpa en sån där anal butt plugg, eller nåt. Verkar kunna bli en bra julklapp.

Rösta på mig

9 kommentarer:

✿Ewa sa...

Hahaha! Han kanske ska gå på den kost som du gick på tidigar...för att rensa ur liksom ;)

Sonen var sån förr och det var s..t äckligt. Han fick nån burk av en av kusinerna med en röra som såg ut som senap som skulle hjälpa pruttare att prutta mindre.

Något som Anna"Du är vad du äter"Skipper rekomenderat. Det hjälpte *L*! Och burken står kvar oöppnad så nått magiskt var det med den haha! Om du vill kan du få den och ge till maken i julklapp.

Monica sa...

hahaha den va bra ewa ;)
- känner igen det med tutten mage , min ´sambo har en idiotisk sak som han säjer varje gånf,

*fan jag tror jag sket på mig * jättekul *NOT* faktiskt veldigt barnsligt men det er en av sakerna man endå står ut med *konstigt*

. sa...

Har samma problem här hemma. Och jag får alltid höra "Den slet sig" eller "Det är bara luft"

Jo, tjenare!

Så låter det inte om jag mot all förmodan någon gång skulle släppa mig.

Då ser han ut som om han fått en käftsmäll. Och då måste han helt plötsligt ge igen och lägga en riktig rackarrökare. "Där fick du"

Okej, för vadå?

"Tjejer som fiser är äckliga"

Igiveup!!!

Anonym sa...

samma här hemma faktiskt. jag vet PRECIS vad du pratar om :-) å så skrattar han högt efteråt och är såå nöjd...

//Hanna
http://nagonstansilivet.blogg.se/

Anonym sa...

Hej!
Själv tänkte jag ge ett tips som verkligen funkar. Gå till Apoteket o köp Minifom. Toppenbra naturlig "medcin" för ruttna rumpor!
/Anna F

Anonym sa...

Förlåt men TACK anna f, det ska jag köpa till min 9-åring som också pruttar i tid å tid och han tycker att det är jätteroligt, å vi andra i familjen håller på att kvävas i ångorna...

Mona: jag lider med dig.. det är inte kul, köp minifom som anna tipsade om och slå in i julklapp åt honom =)

Malin sa...

haha ska du säga som pruttar när du pratar i telefonen!

Anonym sa...

Hmmm...det här känner jag igen!
Har en Make som släpper ut allt möjligt i tid och otid*urk* Han kallar det för "njutångor"...!!Man får vara glad att det bara är luft!
En kork är att rekomendera!

Maria sa...

håller me malin...pirutta dig va!!!