torsdag 6 december 2007

Häpp! Vad är det som händer?

Alltså.

När jag skrev mitt inlägg om att sitta på toa och ...hmm.. ja...göra nummer 2, och samtidigt prata i telefon, så var jag mycket tveksam. Till att skriva om det alltså. För jag tyckte det var så grönjävligt pinsamt.

Men det är ju tur att man kan roa åtminstone en läsare. Så till den milda grad att han har lagt ut en tävling på sin blogg, som handlar om November månads inlägg.

Så nu får jag skämmas ännu mer.

Blä på dig Peter! Trodde du hade fullt upp med att byta packning....

Rösta på mig

4 kommentarer:

Monica sa...

du bad om det ;)

Majsanochmalla sa...

VA..... Bajsar du???
You must be kidding!!!
Din historia var helt underbar så nu kan vi hänvisa till att Mona på bloggen hon bajsar så nu erkänner vi de med... att
Majsan och Malla bajsar, kanske inte varje dag men iaf några kluttar i veckan blir det...
Kram

MonasUniversum sa...

Fy fan vad ni är äckliga!! Jag har slutat och bajsa. Så det så.

Peter Barlach sa...

Jag hör att du är smickrad, det gläder mig.