måndag 3 december 2007

Det är nåt mysko med maken

Jag är ju gift med en man som inte kan stava till ordning och reda.

Nåt har hänt.

Jag var borta i 4 dagar. På vägen hem är jag trött, sjuk och för att inte tala om superstressad över att hemmet kommer att se ut som fan. Har ingen ork att städa.

Kliver innanför dörren och fattar ingenting. Det är städat. Inte en pryl står framme.

Han kan väl inte bara ha ändrat sig hux flux efter 10 år?

Eller så sov han inte hemma dom här dagarna.

Ja, nåt skumt är det i alla fall. Till och med talibanen reagerade: "Har pappa städat?"

Rösta på mig

4 kommentarer:

Monica sa...

hahaha typiskt kanske han ville bara överraska dig eller nåt? ;) eller så kan du kolla med din mamma svärmoreller städerskan om dom varit där o hjälpt till hahah

Dubbelörn sa...

Jo du... man saknar inte kon.. el vad det nu heter. Åkte upp till Åre med sonen under sportlovet o kom hem till en helt underbar lägenhet. Har inte glömt den känslan o doften än!! Middagsbordet var dukat med underbar gourmetmat o fantastiskt vin. Himmel sa jag... Är det bara en vecka i Åre som gäller så visst kan vi köra på det *skrattar*

Kramar

Anonym sa...

Men han har väl äntligen (?) lärt sig? Vi får ju ändå aldrig ge upp hoppet ...

Christina

Monica sa...

men hallå;O jag är beroenda av din blogg kan inte sova utan ett nytt kapitel;) vart är du har du inget liv eller hahaha bloggliv hihi