måndag 31 december 2007

Gott Nytt År kära vänner!

Eftersom jag inte vet var min mobil befinner sig just nu, och således är oförmögen att önska vänner och bekanta ett Gott Nytt År, så gör jag det här!

Tack alla ni som tar er tid att läsa mina, oftast fööör långa, inlägg, och tack alla ni kända, som okända, som tar er tid att kommentera!

Maken och jag bestämde oss för att vara hemma, bara vi. Mycket skönt. Talibanen har somnat på soffan, och väntar på att vi ska väcka henne så att hon får se fyrverkerierna.

Så ringer några goda vänner och önskar gott nytt. De bor i Helsingborg, och vi får aldrig tummen ur för att hälsa på varandra. De berättar att de ska till Goa i Indien.

Det lät ju kul.

Så vi bestämde att vi skulle ses där i stället. Upp med laptopen och klick, klick. Vi sticker den 28 februari!

Se där ja. Äntligen en anledning att lyfta huvudet och se framåt.

Rösta på mig

7 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Gott nytt önskar TOK majsan o malla

Anonym sa...

Jag läser din blogg med stor behållning. Främst är det dina små historier om talibanen. Jag hoppas du fortsätter med dem.
Gott nytt år!
Ethel

en av tre flickor sa...

Men lägg aaaav! Vad är det för skit?! Jag vill också till Goa. Upp med laptopen igen honey. Och lägg till en resenär. Jag kan ligga på stranden. Det går bra.

Anonym sa...

Gott nytt år!

Isabelle sa...

Gott Nytt År!
Goa låter underbart.

Olivia sa...

Gott Nytt År Mona! :)
kram,
Olivia

Anki sa...

God fortsättning till dig och familjen.

Kram
Anki