söndag 5 oktober 2008

Var är min behå?!!

För ett tag sen så köpte jag en ny behå.

Jag kan inte hitta den.

Och vore det inte för att den kostade 1100 kr så hade jag inte brytt mig.

Så nu finns följande misstänkta;

Tonåringens pojkvän: som har nån dold, sinnesjuk attraktion för sin svärmors underkläder - icke troligt, fast, vem vet. Egentligen?

Maken, som i smyg är transvestit - mjaa, varför inte, dock inte troligt att detta skulle poppa upp efter så många år. Fast det är klart: han jobbar vääääldigt mycket så han kanske har den i skrivbordslådan, tar fram och sniffar lite. Vad vet jag. (Och då får man ju vara jävligt tacksam över att det bara är en behå..)

Talibanen som använder den till några sorts mega-vallgravar till sina minidockor - mest troligt.

Tonåringen?

Icke.

Hennes fysiska attribut är hennes alibi. Såvida hon inte använder den som nån sorts ass-lift. Ja. Fan. Det skulle kunna funka.

Nåväl. Jag ska rada upp samtliga misstänkta på rad i soffan om några timmar.

Någon kommer att arkebuseras.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du startar min söndag på ett underbart sätt!

Majsanochmalla sa...

Hahha... Kanske är det så att den ligger inknövlad i någon tröja i smutsen... Där brukar mina behåar gömma sig...

Pok

Mallasjukpåatttappabortbehåarbralla

Anonym sa...

Risken är väl stor att det är du själv som kommer att få stå framför arkibuseringsplutonen, då du lagt den på ett väldigt bra ställe så du till nästa gång ska använda den ska veta var den är ;)

Diverselådan! sa...

Elvahundra spänn för en BH???
Ja, du är du inte landstingsanställd iaf.
Kram!

reneesfotoblogg sa...

Tjenis!
Dagens första lyft att läsa om förlusten av ett annat lyft (behån alltså).
Dagens andra: dina rader. Blir glad och det lyfter.
För övrigt, amatör, Canon 30D och 40D med lite olika gluggar.
Sitter just nu och dreglar över den nya 5D, vill ha, vill ha...... fast 23 papp. Får nog snacka bissniss med husbonden först.
mvh Renée

Anonym sa...

Inget mail ännu??
E

Monica sa...

den ligger kanske på sjukhuset? efter du åkte in första gången ??

Jag hoppas verkligen inte det är svärsonen och maken som tagit den *hjälp*

Anonym sa...

Tack för dagens asgarv! Ser framför mig hur du radar upp familjen i soffan för förhör. *fniss*

Isabelle sa...

:D Vem var det nu då? Eller har du hittat BH:n?

Anonym sa...

Inte ska du väl arkebusera talibanen - den mest misstänkta?
;-)

Kanske någon av misstag slängt den i tvättmaskinen? Som ätit upp den?

Återkom och berätta hur det gick.

Karin sa...

hi hi hi hi, här sitter jag och skrattar högt, inge vidare bra, då jag sitter i plugget, men oj så kul skrivet :)