tisdag 7 oktober 2008

Okey.


Salt o pepparkar. Fatta läget!

27 kommentarer:

Scraphönan sa...

Jag är helt på din linje Mona! Släng skiten! :-) *asg*

Fast å andra sidan åk på Rättviks marknad får du se vilken skit de kan sälja där, så det kan ju vara ett försök;-)

Monica sa...

mohahahahahahaha och dom kostar ??? hahahahahaha tck för dagens skratt!!

Anonym sa...

Ja inte var de vackra.. :-D. Men det finns köpare till allt! Sälj dom till förmån för Cancerfondens Rosa Band-kampanj så ska du se att du blir av med en hel del. Good Luck! /Nina

Pangbruden sa...

Nej fy fan.. släng skiten! :-) Sånt där ger er bara dålig renommé.. och då är jag ingen inrednigsexpert..inte alls.. men som sagt HAhahahhahaha..

Iofs Ninas idé var ju smart..

Karina sa...

Kan du inte slänga upp en bild på nåt som man VILL köpa av dig :)
Nåt som platsar i mitt gamla hus här på landet, ska vara riktigt fint serru och gärna antikt;)

Kram på dig och du Mona, ta det lugnt nu...är rädd om dig :)

Dubbelörn sa...

Gode Gud... t o m värre än som du beskrev dem... *ligger o skriker av skratt*

Efter att ha sett dem nu... så menar du väl inte att jag ska fram o hälsa o visa att jag känner dig???!!! *neverinmyfoot* *ASG dööör*

Kram på dig kompis ;)

Anonym sa...

Hur många tusen par var det du hade på lageret? ;)

MonasUniversum sa...

Skratta ni bara era elaka människor. Jag vet nog var era brevlådor bor. Och snart är det jul!

Och Monica. Du ska få trippla uppsättningar. Var så säker.

Anonym sa...

Jag skulle skriv något vitsigt här, men mina ögon slutade fungera när jag såg ankorna från helvetet.

Dubbelörn sa...

Sorry kunde bara inte låta bli att kika på dem igen... *skrattar så jag får ont i magen*

Hjäääälp....ajajajajaj *ASG*

Pangbruden sa...

Man kanske kan ha dom som skyttemål... hmmm

Anonym sa...

Hahahahahaha!
tack för kvällens gapskratt Mona!
Du är så himla underbar!

Anonym sa...

Tag 3 betala för 1 ? *S*

Anonym sa...

Förlåt, men helt allvarligt???? Är det NÅGON som skulle vilja ha dem helt frivilligt?? På riktigt alltså? *funderar*
Kanske några barn att leka med i sandlådan... eller kanske ifall man är blind, då slipper man ju se dem... hmm...
Förlåt, men dem var faktiskt lite gräsliga....
Lee

Anonym sa...

Jag måste även säga att när man tittar på alla andra saker som ni säljer, så är det här inte riktigt i samma klass. Vad kostar dem förresten?

Kan ni inte ha någon sorts kampanj, att man slår in dem i paket, och skänker bort när folk köper något annat? Så behöver dem inte bli ivägskrämda redan från början? =)

Lee

Monica sa...

vad har jag med denna saken och göra?

hahaha i värtsa fall kan jag smuggla inn dom på jobbet ;)
jag tänkte och håller med Lee överrasknings present , till era kunder !

ps ,jag drömde om dig i natt ni hadde värsta festen hemma

Hoppas ni hadde trevligt på middagen synd du ite kan blogg!!

Anonym sa...

Slå in dem i förväg som en hemlig "surprise present", och som Nina säger "till förmån för någonting" ...

Och som sagt. Det finns köpare till allt.

Tycker förresten de var rätt söta.
*Duckar för Dubbelörnen som ramlar av skrattattack.*

MonasUniversum sa...

Nu är det ju så här min söta vänner, som kommer med diverse presentförslag: dessa jävla ankor är alltså en kvarleva från förre ägaren och 50% av de nya ägarna (gissa vem!)tycker att det är synd att slänga dem. Och eftersom de INTE riktigt passar ihop med vårt övriga sortiment av designprodukter så tror jag INTE att jag ens tänker GE bort dem till några jag känner, ja, förutom till er då... Kan också säga att vårt företagsnamn är fiffigt förklätt i montern.

Anonym sa...

Hmm, min chef fyller 50 snart....det där vore ju ett bra presenttips...ungefär vad han förtjänar...haha!

/Malin (Maby)

Majsanochmalla sa...

Hahha... Vilket junk! Ta du å slå in maken i en så´n ankdress.. Å så kan han fan stå och sälja skiten..

Pok

Mallafattarattduvägrarbralla

Anonym sa...

De är ju jättesöta!
NOT...
Jag är oxå av den typen att allt går att sälja och man slänger ingenting. Men man måste hålla en viss linje eller hur *s*
Så mitt tips är att skänka bort dem till nån loppis som säljer till förmån för välgörenhet.
eller kanske några olika om ni har så mycket.
För inte sjutton passar dem med era andra toppenvaror.
Ser fram emot att se de andra.
M

Unknown sa...

oj....
kan nog inte komma på nån enda lite positiv sak att säga om dom stackars ankorna
fast det blev morgonens fniss i alla fall :-)

kommer kanske/förhoppningsvis förbi på söndag, så jag kollar väl hur många du har kvar då

Herr o fru Lundin sa...

Tyvärr inte ens till förmån för barnen i Afrika skulle jag köpa nåt liknande. De är verkligen hur fula som helst!!!

Funkar säkert bra på återvinningen...

Diverselådan! sa...

Dom kan bli kult-förklarade.
Universum-Monas salt- och pepparkar...
/Annette

Sofia - SofiaFj sa...

Ursnyggt Mona. Jag antar att du kommer vara på Stockholmsmässan med dem... Ska i så fall leta upp dem när jag kommer på lördag.

tanja sa...

Jag saknar ord...

Anonym sa...

Ni har ingen klubb för lerduveskytte i närheten? De kan ju prova ankor istället.