söndag 26 oktober 2008

Talibansk sägning

Ända sedan talibanen fick sina första hårstrån så har hon alltid haft någon form av frisyr.

Och sedan hon kunde göra sig förstådd så har man kunnat fråga henne; vad vill du har för frisyr idag, diadem, en tofs, två tofsar eller fläta?

Så utan att tänka på det så har hon missförstått den meningen.

Nu säger hon:

"Mamma, vänta, jag ska bara gå och hämta en frisyr!" Och så kommer hon med ett diadem. Eller nåt annat.

Jag har försökt tillrättavisa henne men det går inte.

Så det får helt enkelt vara.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den lilla Talibanen är bäst.
Ett underbart litet barn

Tack för igår
You know how

Pangbruden sa...

Håller med, smart tjej! :-)

Anonym sa...

haha.. tänk så enkelt allt är när man är barn.. no moore bad hairdays alltså ..


Jag har en liten utmaning till dig på min sida - om du har lust…

Lady Stalker sa...

Haha! Återigen: Leve Talibanen! Kan hon inte hämta en frisyr till mig också, när jag har en bad hair-day?