lördag 4 oktober 2008

Romantisk middag med maken.

Jag hatar att prata jobb på fritiden.

Så med lite dåligt samvete över mitt inlägg om honom i går morse, så kom jag ju på en genial idé.

Jag säger att jag ska bjuda på middag. Som förvisso han får betala. För jag är gammaldags och tycker mannen ska betala. Och så skiter jag fullkomligt i vad alla feminister tycker om saken.

Sen talar jag om att vi ska prata bissniss hela middagen.

Och jag är övertygad om att han fick en mindre orgasm i samma sekund som jag sa det.

För det händer aldrig. Och han har svårt att prata om något annat än affärer.

Så vi stövlar in på den nya lokala restaurangen.

Som är überlyxig.

Och schwaindyr.

Där maten är högst medioker.

Vi sket i dessert och kaffe och drog hem.

Men innan dess så pratade vi bissniss.

Så det var en nöjd make som somnade i soffan nån timme senare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha låter bra det ;)
Blev det nån bissniss på han da riktig bissniss haha/Monica

Karina sa...

Hehe...jag har också en nöjd make som sover i soffan..;)

Därför denna sena tid hos mig...

Kram på dig i massor

Dubbelörn sa...

Marriage is a give and take... ;)