måndag 4 augusti 2008

Som flugor

Min man gillar att mäjka bissniss. Han har alltid många järn i elden. Gärna i olika branscher.

Jag är "Negativa-Stina" som för det mesta säger nej.

För jag brukar oftast ha rätt.

Det händer att maken startar bissniss med kompanjoner. Utan att lyssna på mig.

Tre av hans f d kompanjoner har dött.

Idag fick vi reda på att den fjärde, f d kompanjonen dog i förra veckan.

Och just nu så håller maken på dealar och weelar med en snubbe, som han vill vara kompanjon med.

Tror kanske att maken ska ta och titta lite i backspegeln.

Och lyssna lite oftare på "Negativa-Stina"...

Rösta på mig

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vore jag snubben han wheelar o dealar med så skulle jag nog dra öronen åt mig... ;-) Verkar vara risky bissniss om kompanjonerna dör som flugor. :-) /Nina

Anonym sa...

Hmm... jobbar han ihjäl sina kompanjoner? Riskkapital har jag hört talas om, men riskkompanjon

Anonym sa...

Vad gör han med sina kompanjoner? Han verkar farlig att ha affärer med! ;)

Anonym sa...

Nämen vilka då??? E det några som jag känner????? Vad hemskt!

/Florida-Lotta

MonasUniversum sa...

Lotta: näe, det är en man i videobranschen..