tisdag 26 augusti 2008

Inte. Nej. Not. Nix.

Det är två veckor sedan dagiset öppnade. Ni som är föräldrar fattar vad det innebär.

Ni andra behöver då veta att det är ungefär 2 veckors inkubationstid på alla sjukdomar som ev. är i omlopp.

Talibanen, som hostar: "mamma, jag håller nog på att bli sjuk, känn vad varm jag är."

Så med detta är jag RÄTT övertygad om att det INTE är en kvinna som är planeringsansvarig för mässan på Stockholmsmässan.

Och eftersom jag är snabbast upp ur sängen så lär det ju inte bli jag som får vara hemma.

Nu måste jag rusa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän what!!!! trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Vadå kommer inte in på hans konto - vilket konto??

Anonym sa...

Så rätt så rätt, tänk om all dessa möten mm kunde anpassas med liite hänsyn till dagis baciller, livete skulle onekligen bli lite lättare... Lycka toll på mässan// Sol

Anonym sa...

Kanske skulle vara till här ovan, men å andra sidan låter ju toll ganska kul :)