onsdag 13 augusti 2008

Min man och hans fiskar

Häromdagen ropar maken på mig. Han står vid akvariumet och är mycket upprörd.

"Kolla, det är nån fisk som äter upp alla växter, och ser du, ser du dom där grejerna som sitter fast på rutan; fan, jag köpte ju en fisk som skulle äta upp dom men var är den? Jag ser den inte!"

Jag tror knappt mina öron.

Han ber mig alltså komma fram till akvariumet, titta på försvunna växter och undra vart en fiskjävel tagit vägen.

Jag svarar:

"Ingen aning hörrudu. Jag har inte varit så här nära akvariumet på flera månader."

Och går därifrån.

Och tänker att jag måste köpa lite sexiga underkläder. Eller nåt.

Det är ju fan synd om honom.

Rösta på mig

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha synd om honom ja det tror jag faktiskt hahahaha ;)

Anonym sa...

Haha, skön du är...

Anonym sa...

Kan man säga att han skall få sina fiskar varma? ;)

Peter Barlach sa...

Du är rolig du. Skickade min adress på ett facebook-meddelande till dig. Tack på förhand.

Majsanochmalla sa...

Men du.. Hallå! Jag vet att du är en smart brutta.. På med sjöjungfrudressen bara och någon snygg topp... Sen hopp ner i akvariet... Då ska du få se på reaktion... Satans en ny man! ;-)

Pok


Mallaskullenoghatestatknepetbralla

Malin sa...

Låter som ett test. Om han hellre tittar på fiskarna...vad gör du då?

Frida sa...

Åååå, ha ha ha ha, sååå roooligt!!!

Jag har det så bra här vid köksbordet!

...resan i ditt universum fortsätter...