torsdag 20 mars 2008

Glömde sig lite

Dagarna går lite för fort nu.

Det ska inte vara påsk nu. Den ska vara senare. När det inte är någon snö.

Så jag var inte beredd. På påsken alltså.

Och på påskkärringarna.

Så jag har inget godis hemma. Och har redan satt på mig mina "myskläder".

Och det ringer satan på dörren hela tiden.

Så jag öppnar inte.

Och Skärtorsdagen är ju inte direkt ett nytt påfund för i år.

Så jag borde ha förberett mig.

Dessutom har jag flera ton godis att tillgå. Om jag bara hade orkat att åka och hämta.

Geez, vilken looser jag är.

Rösta på mig

1 kommentar:

Lady Stalker sa...

Haha, samma här! Jag är alltid ute i sista minuten och inser inte att det är skärtorsdag förrän påskkärringarna ringer på ... Jag lyckades dock skrapa ihop lite från överblivna kalaspåsar!