lördag 19 september 2009

Så där ja. Sanningen i vitögat.

Klockan är 07.25.

Lördagmorgon

Jag sitter på jobbet.

I need to be alone.

Har precis satt på webbradion:

"Ring så spelar vi".

Det råder därmed ingen tvekan längre:

jag är svingammal.

Och det lär strax bekräftas då jag bergis kan svaren på frågorna också.

Jävla, jävla skit.

Uppdatering;
Efter 10 min bytte jag till P1:s Kulturradion - Bokcirkeln.

Kände mig lagom vuxen.

Tills jag kom på att det nog var ännu värre.

Mix Megapol 104,3, here I come.

13 kommentarer:

JOjo sa...

haha, men då får tant ringa in så vinner tant säkert nåt fint ;-)

När man åker till jobbet en lördag behöver man VERKLIGEN få egentid!!!

Borthy sa...

Hemsk upptäkt det där...
Jag kom på mig själv med att gilla nya avsnitten med "Här är ditt liv" på Tv...

Anonym sa...

Ring så spelar vi är fortfarande det som skapar helgkänsla hos mig för det stod alltid på till frukosten när jag var liten. Så jag kan gott ha det på en lördag och jag är 28...

Anonym sa...

Rockklassiker 106,7!!!!!! Den ska du lyssna på. Gillas av alla från 20 till 60+ ;=)
Ibe

Karina sa...

Men hallåååå, vi lyssnar på det också, samt att vi löser Melodikrysset varje lördag :)Det är helg för oss ju.

Och vi är INTE svingamla eller hur ? ;)

Kram på dig

DDT sa...

Sanningens ögonblick, för mig var när jag upptäckte att jag inte bara klarade att lösa Melodikryset - jag var alltid UPPE vid den tiden också!
Sedan dess har det gått utför.

marie m sa...

gulp... för andra lördagen på rad har jag sett till att ha en "riktig" tidning hemma så att jag kan lösa melodikrysset.
Ikväll ska jag på 50 års kalas för en vän å funderar på om jag behöver ta med ett par extra skor, ifall jag inte orkar dom högklackade hela kvällen....nejmenfyfaan !!

Isabelle sa...

Jag tänker inte försvara dig. För herregud. Det är faktiskt pensionärsvarning på Ring så spelar vi. Fast å andra sidan har du inte blivit tagen för fru till en sextioplussare, det har jag. Det är fan värre. Så länge du inte ringer in och säger Tack för ett trevligt program :D

mollusqa sa...

Seriöst - packa väska och dra NUUU! Du verkar vara i stort behov av egentid.

Ta hand om dig - vi behöver dig!

Kram!

Wayne sa...

Ring så spelar vi nyttjar även jag, och jag är fan ljusår yngre än dig.

Reklamskräpet ska du akta dig för. Det är djävulens påfund.

Finnpajsaren sa...

Du åkte dit för att få göra krysset ifred va? Kan du L3 hör av dig.

Farbror Blå sa...

Ja, du Mona...bekänner du så ska jag bekänna. När jag jobbar natt så brukar jag lyssna på Karlavagnen. Har du hört på det nån gång?

Inte nog med att man träffar psykfallen i jobbet. Mellan uppdragen lyssnar man på dem oxå :)

Mamma J sa...

Mix Megapol är lite åt det hållet också, tyvärr.

Vill du vara riktigt hipp så är det nog NRJ du får ratta in. Iallafall om man frågar min dotter (och om man lyssnar på hur de pratar där!)