lördag 21 maj 2011

Tack alla ni nytillkomna tittare

Eftersom jag suger på att svara på varje kommentar, pga tidsbrist, så vill jag på det här sättet säga Hej, och jättevarmt välkomna ni nya läsare, OCH ni som ger er tillkänna här och där efter att gömt er i kulisserna!

Jag blir otroligt varm i hjärtat av era snälla kommentarer. Jag säger ofta till folk att jag är förunnad med sjukt bra läsare, och det har även andra bloggare också sagt till mig.

Jag är så grymt tacksam för det....eftersom det finns så många ärthjärnor där ute som skriver elaka saker.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Jag tycker att man får de läsare man förtjänar! ♥

Ibland kommer jag på att vänta ALLA läser inte monasuniversum så att jag kan inte prata med ALLA om vad jag läst här och vill skratta åt eller bara diskutera vidare ett ämne vilket är skitjobbigt, så nu arbetar jag stenhårt på att alla mina vänner ska börja läsa här. =D

Anonym sa...

Då tar jag åt mig av ditt välkomnande, tackar och bugar.

Ulrika sa...

Det är bara för att du är en sjukt bra bloggare, Mona. Jag läser verkligen ALLT! :D