tisdag 8 april 2008

Saker man INTE vill veta!

Jag har en väldans bra relation med tonåringen. Och hennes kompisar.

En del av mina kompisar har varit förundrade över detta.

Alldeles nyss konstaterar jag att det är på gott och ont med så bra relationer.

Tonåringens 2 bästa kompisar är här. Och som vanligt så handlar alla samtalsämnen om sex- & samlevnad. En av kompisarna är fortfarande en "desperat oskuld". Som vill bli av med den. Men inte till vilket pris som helst.

Nåja. Det är en annan historia.

Det 4:e icke oskuldiga medlemmen i detta bästa gäng kommer hem, med något i handväskan, och försvinner upp till de andra.

Det går 5 minuter.

Sen hör jag hur någon springer fort nedför trappan, genom hallen, förbi köket och ut till mig i vardagsrummet.

Det är oskulden. Hon håller något innanför jackan och frågar uppjagat:

"Mona, har du batterier?"

Jag svarar var någonstans, samtidigt som hon öppnar upp jackan och visar mig en rosa DILDO!

Jag håller på att tappa datorn i golvet. Hon öppnar kylskåpet, tar ett gäng batterier, rusar i väg med orden;

"Tack, du har räddat mitt liv, jag lånar badrummet däruppe ett tag!"

Alltså.

Jag är en modern mamma!

MEN SÅÅÅÅ JÄVLA MODERN ÄR JAG INTE!

11 kommentarer:

Buzan sa...

hehhehe.. Klart du e! ;)

Rosa dildos funkar lika bra som svarta! *lovar*

Anonym sa...

men dom driver väl med dig inte får hon väl ha en rosa på ditt badrum? be henne slänga den i den DYRA sophinken!! Monica

Anonym sa...

men dom driver väl med dig inte får hon väl ha en rosa på ditt badrum? be henne slänga den i den DYRA sophinken!! Monica

Cicki sa...

Ursäkta men jag höll på att dö...........av skratt. Visst här det härligt med tonåringar....:-)

Anonym sa...

Men shit! Så modern är inte jag heller, haha! Men var glad att "dina" tonåringar ens snackar med dig. Du är nog deras xtramamma gumman...
På gott & Ont som du sa.. Jag garvar ihjäl mig!

Anonym sa...

Så underbart... Min fru ligger i soffan med datorn och vrider sig av skratt.

Har du funderat på vad det blir nästa gång? Hur man låser upp handklovar med "Tiger" ludd på?

Majsanochmalla sa...

T.o.m en dildoälskare som jag rodnar.... händer int ofta..Majsan

Anonym sa...

Det är skillnad på att ha killar och tjejer. Min söner är betydigt blygare när det gäller sex. De kollar porr i smyg och blir generade när morsan börjar diskutera porr kontra erotik och säger stick och brinn när jag säger använd kondom.

ps.
Det måste ha varit en obetalbar händelse. Jag kan inte låta bli att garva ;)

Majsanochmalla sa...

Jag håller med Monica... Matchar verkligen en rosa dildo i ditt badrum???

;-)

Pok

Mallamatchtilldödsbralla

Anonym sa...

Gå in på min blogg, skriv en not i mitt senaste inlägg, så ska jag guida dig till något jag skrev efter att jag var på denna föreläsning. Jag tror du vet vem jag är.---
---------------
Vadå har du skrivit om det här?
har jag missa det då eller? Monica

Anonym sa...

du kanske kan va glad över att du inte hittade den och behövde ta reda på vems de va istället ;)