måndag 4 juni 2007

Cellbes Postorder VS Louis Vuitton, näe, vi kör både och!

Tjolahopp. Är det inte märkligt hur människor är funtade. Eller ja, jag i alla fall. Och det måste ju finnas fler än jag. Hoppas jag verkligen.

Idag fick jag mitt paket från Cellbes Postorder. JAAAA, ett skitföretag, jag vet! Never the less så fick jag lite nya shorts och annat smått och gott. Och på torsdag ska jag äntligen ta mig in till min väskleverantör och införskaffa en liten smidig resväska. Avstår den större varianten då jag inte tar risken med att förlora den vid incheckning.

Alltså, snacka om Jing och Jang, eller vad det nu heter. Några sketna kläder från cheapföretaget Cellbes och en svindyr resväska. Undrar vad pyyyskologen skulle säga. Fast jag bjuder på det. Jag är fullkomligt sinnesjuk när det gäller Louis Vuitton och egyptisk bomull (lakan) men resten skiter jag faktiskt i var det kommer i från.

Och sen, mitt emellan dessa två utomordentligt trevliga dagar, så ska jag på lunch, en väldigt lång lunch hoppas jag, hos en god vän. Och träffa flera kompisar. Fast jag måste först försäkra mig om att NI INTE PRATAR OM MIN BLOGG GIRLFRIENDS!!

Maken försöker snoka, men jag det räcker med att stora dottern har letat i hela cyberspace, och funnit den, jädra unge! Vore ju kul om jag kunde låta bli att begränsa mina utlägg av rädsla för en eventuellt uthängd makes vedergällning! Hmm, tur att han aldrig sett mina inlägg på PappRikas forum!

Så jag är jätteglad idag.

Blommor & Bin-snacket med dottern gick bra. Eller rättare sagt, vi tog det under middagen. Typ;

"om du tänker vara tillsammans med honom en längre stund så är det nog läge att vi skaffar p-piller."

"jaaa"

Ungefär.

Ska fota henne när hon har sin balklänning på sig nästa vecka, så får ni se varför man oroar sig....

Inga kommentarer: