lördag 2 maj 2009

Tips. Gratis dessutom.

Ni ska härmed få ett tips. Alldeles gratis.

OM ni går i tankarna att köpa en lekstuga till era barn:

Se för f-n till att den kommer färdigmålad.

Och fundera TVÅ gånger på färgsättningen.

Annars kan man ångra sig.

Tro mig.

Fotnot; Jaaaa, jag vet att ni som hängt med från början vill se. Och det ska ni. När den är klar. Nu ska jag börja med insidan...

Talibanen har redan talat om för alla hon känner här i förorten, att "mamma ska pimpla (pimpa) min lekstuga så att den blir den hottaste i hela förorten."

Så mamma är lite stressad nu. Och nästa gång kanske mamma ska tänka först och tala sen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har höööga förväntningar vi också på denna lekstuga som vi har hört så mycket om Mona, så gör oss inte besvikna =))

Kram Lee

Osloskånskan sa...

pojkar är lättare, sånn sett.

Monica sa...

behöver du hjälp??

Pernilla sa...

Då blir det duell sedan då. Vi har höga planer för vår lekstuga. Den kommer att pimpas big time. Om den ever byggs... :) Men jag har sålt in att ungarna får måla själva. :) Lär ångra mig när de springer in på nya ekparketten med färgade fötter och tar med sina små kladdiga händer på våra nymålade vita väggar.

MonasUniversum sa...

Haha, jag VET!! Vad f-n tror du jag är stressad för!!

Kerstin: Det är jag övertygad om att de är!

Monica: Du är söt. Men du har fullt upp med att leka 17-åring!! Fattar f-n inte hur du pallar. Fyllskalle!

Pernilla: not nice, ni har ju bättre förutsättningar då det stor huset är NYTT. Jag ska liksom försöka få en lekstuga, att på utsidan, försöka likna mitt snart 100-åriga hus! Och talibanen ändrar sina färgönskemål hela tiden. Och jag vill pimpa. Och hon vill bara leka. Man kan ju undra vem som vill ha lekstugan mest av oss två...

Men du, why not. Let's tävla!! Jag behöver bli sporrad.