måndag 25 maj 2009

En glad äkta hälft.

Maken påstår att han älskar mig.

Och så är han på gott humör.

Två saker som var för sig är trevligt, men som kombo så anar jag oråd. Big time.

Dessutom påstod han i morse att jag "är jävligt duktig".

Det är nåt skit i görningen.

Och nä, att det är Mors Dag är inget han har koll på.

Han kanske har skaffat sig en älskarinna.

Fast då älskar man väl inte hustrun. Eller jo, det kanske man gör. Ännu mer.

Häpp. Vad vet jag.

Men han ska ju inte för en sekund tro att jag har glömt att min bil står på verksta'n.

3 kommentarer:

LillaBarn sa...

Hahaha, Sist min man var trevlig och sa att han älskade mig var han så packad att den mest rutinerade alkoholisten skulle blekna i jämförelse.

Undrar vad han har på G, din äkte hälft...

Huskatt sa...

Klart misstänkt beteende att vara trevlig...:)

Helena m. 4 sa...

Vem vet - han kanske kommer traskande med en bukett kastruller eller nåt' ?