torsdag 5 november 2009

Det här med rutiner. Och hur man slösar bort sin tid.

Av någon konstig anledning så har jag som rutin att varje morgon gå in och rensa historiken i min webbläsare, eller vad det nu kallas för på fint språk. Alltså rensa bort alla internetsidor jag varit inne på. Fråga mig inte varför, har alltid gjort så.

Igår tog jag mig i kragen och skulle äntligen göra en större beställning av ett gäng visitkort, så jag surfade runt efter en leverantör på nätet. Reggade mig som kund och skapade ett konto där jag undan för undan sparade respektive uppgifter för varje person.

Tillbringde gott och väl 3 timmar med denna uppgift. Men jag var sen tvungen att hämta talibanen så jag hann inte fullfölja det. Klickade på spara, och drog.

Glad i hågen sladdar jag upp på nätet nu på morgonen. Bara för att inse att jag inte kommer ihåg vilken hemsida jag var inne på.

Ibland blir jag så stolt över mig själv.

4 kommentarer:

Isabelle sa...

Har du hittat sidan? Annars har jag lite tips hur du kan leta i datorn trots att du raderat. Med lite tur kan det finnas kvar ändå.

MonasUniversum sa...

Jamen jag är ju så smart - kom på att jag mailade en länk på sidan till en av kollegorna, haha!

Tack i alla fall, jag lär ju återkomma!

Mr Lee sa...

Jag har inte rensat bort din sida, men jag åker till Hong Kong och Thailand för några veckors semester med fru och barn.

Vi ses när vi är tillbaka!

(Thyra hälsar och tackar så mycket igen för den finaste Pjinsess hatten! :) )

MonasUniversum sa...

Mr Lee: Amenfyfanvadorättvist! Då kan du väl leta efter klockorna åt mig?!!

Och ha det så skönt. Och hälsa frun.

Fifan.