Säger det igen: jag kan arbetsträna hos dig gratis, helt seriöst. Jag är vettig, ordning och reda och har precis avslutat en kortare utbildning i bokföring och löner. Fundera på den du. //Gina
Du. Jag har blivit skitdålig på att kommentera alla personligen, men ska försöka bättra mig. Dock vill jag att du ska veta att jag läser allt du skriver. Och är extremt tacksam för att du tar dig tid!
Kämpa!!!
SvaraRaderaMarkera och radera allt. Var det något viktigt hör de av sig igen.
SvaraRaderaMarkera alla och vidarebefodra till chefen!
SvaraRaderaMen du det kanske är dags att sätta lite regler i mailboxen....
SvaraRaderaFy fan. Ångest. Men jag känner igen känslan.
SvaraRaderaRidå.
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SvaraRaderaCtrl+A+Delete, de som ville något viktigt mailar igen... eller ringer =)
SvaraRaderaTa dig en halvtimme med en kopp kaffe. Gör fyra mappar. Dela in alla mailen i
SvaraRadera*viktigt och bråttom
*viktigt men inte bråttom
*Bråttom men inte viktigt
*Varken bråttom eller viktigt
Ta hand om det som hamnat i "viktigt och bråttom".
Lägg resten åt sidan. Hinner du sen (imorgon, på fredag, nästa vecka etc) så tar du itu med "viktigt men inte bråttom".
OM du mot förmodan skulle lagt nåt fel, ja då kan jag lova att de hör av sig igen :-) Och då kan du ta hand om det. DÅ.
Det gäller att vara effektiv :-)
Säger det igen: jag kan arbetsträna hos dig gratis, helt seriöst. Jag är vettig, ordning och reda och har precis avslutat en kortare utbildning i bokföring och löner. Fundera på den du. //Gina
SvaraRadera