Tele 2 är helt makalösa. Förlängde mitt avtal med dem under 24 månader framåt i samband med att jag köpte en ny telefon. Inga avgifter skulle tillkomma enligt säljaren...
På fakturan kommer sedan: "Admininstrationsavgift 99 för nytecknande/förlängning av abonnemang"
Telejävlaidiot2 tar betalt av mig för att jag är kund hos dem i 2 år till.
Och det här är bara en av alla historier i vår familj med Tele2.
Och självklart kan man inte kontakta dem via mail. Självklart vet de att man INTE orkar lägga timmar på att bråka om 99 spänn..
Och det är väl fortfarande så att Konsumentombudsmannen inte tar upp ärenden under 100 kr?? Smart Tele2...
Anmäl dem till ARN! Eller kan man inte göra det som företag? Det borde man väl kunna. Jag skulle bli skitförbannad så jag håller på dig!
Ska vi bilda klubb mot tele 2 och DHL? Jag ställer upp direkt! Blev förbannad på DHL igår för där kan man som privatperson inte skicka saker som inte går ner i deras kartonger. Och man får inte skicka saker om man inte använder deras kartonger. Skitföretag! Så jag använde mig av schenker istället som glatt tog emot mitt egenpackade paket + att det blev över hälften så billigt!
Du. Jag har blivit skitdålig på att kommentera alla personligen, men ska försöka bättra mig. Dock vill jag att du ska veta att jag läser allt du skriver. Och är extremt tacksam för att du tar dig tid!
nej det var något nytt... tell me more ;)
SvaraRaderatänkt på tt byta så du slipper krånglet?
De har förstås sökt dig på numren de inte kopplat in! :D
SvaraRaderaVarför byter ni inte operatör?
SvaraRaderaÄndå ligger du i lä... 26 veckor väntade vi innan vi sa tack och adjö till belgiska Belgacom. Jämfört med dem är Tele2 rena himmelriket!
SvaraRaderaMimmi: jag ska. Om två månader.
SvaraRaderaBryssel: Aldrig i livet att jag står ut så länge!
Anna E: vet du, det skulle fan inte förvåna mig.
Åsa: som sagt, byta ska jag.
Men jag vet skicka tonåringen på dom hon kan ju ryta i när det behövs :)
SvaraRaderaSådärja! Som trogen läsare varje dag har jag gått in och röstat på din blogg. Ha en trevlig tripp till NY:)
SvaraRaderaAnn-Mari/Västerås
Hoppas bytet går bra, så här går det ju inte att ha det.
SvaraRaderaFörresten "My ass" säger man (dvs inte IN my ass). Ba' så du vet :)
/Språkpolisen
glädj dig åt att du har kommit på 5te plats än så länge på blogawards.. vi fortsätter kampanja hårt ;)
SvaraRaderaTele 2 är helt makalösa. Förlängde mitt avtal med dem under 24 månader framåt i samband med att jag köpte en ny telefon. Inga avgifter skulle tillkomma enligt säljaren...
SvaraRaderaPå fakturan kommer sedan: "Admininstrationsavgift 99 för nytecknande/förlängning av abonnemang"
Telejävlaidiot2 tar betalt av mig för att jag är kund hos dem i 2 år till.
Och det här är bara en av alla historier i vår familj med Tele2.
Och självklart kan man inte kontakta dem via mail. Självklart vet de att man INTE orkar lägga timmar på att bråka om 99 spänn..
Och det är väl fortfarande så att Konsumentombudsmannen inte tar upp ärenden under 100 kr?? Smart Tele2...
Anmäl dem till ARN! Eller kan man inte göra det som företag? Det borde man väl kunna. Jag skulle bli skitförbannad så jag håller på dig!
SvaraRaderaSka vi bilda klubb mot tele 2 och DHL? Jag ställer upp direkt! Blev förbannad på DHL igår för där kan man som privatperson inte skicka saker som inte går ner i deras kartonger. Och man får inte skicka saker om man inte använder deras kartonger. Skitföretag! Så jag använde mig av schenker istället som glatt tog emot mitt egenpackade paket + att det blev över hälften så billigt!
Ursäkta är du 40 och lite till då måste du ha fastnat i nån utvecklingsfas. Du är inte rolig!
SvaraRaderaLite omogen.
Anonym: himla tur att det finns 100 000 bloggar till för dig att kila vidare till. Hej.
SvaraRadera